U bevindt zich hier: Home > Wie zijn wij?
Over ons

Over RAB

RAB (Risiko Analyse Buro) is opgericht in 1996. We zijn specialist op het gebied van risicomanagement en zijn een onafhankelijk tussenpersoon voor (bedrijfs-)verzekeringen. Onze klanten zijn voornamelijk ondernemingen met zo’n 10 tot 100 medewerkers. Het is onze ambitie om met ons team dé betrouwbare specialist van Nederland te zijn op het gebied van het in kaart brengen en begeleiden van bedrijfsrisico’s. We maken als assurantieadviseur een compleet advies voor de juiste verzekeringsoplossingen voor ondernemers. Sinds 2017 maken wij onderdeel uit van de Thoma Groep waardoor wij u op nog meer gebieden kunnen adviseren.

Waarom kiezen voor RAB?

  • We leveren uitsluitend maatwerk
  • We leveren echte toegevoegde waarde
  • We hebben een hecht team van gedreven medewerkers met gediplomeerde vakbekwaamheid
  • We hebben meer dan 25 jaar ervaring in huis in zakelijke verzekeringen en risicoanalyse
  • We zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar
  • We denken pro-actief mee en leunen niet graag achterover
  • We hebben een landelijke reikwijdte met tevreden klanten
Kortom: we doen meer dan u van ons vraagt!

Risicoanalyse en zakelijke verzekeringen

RAB onderscheidt zich als tussenpersoon door uw gehele bedrijf en de daarin aanwezige risico’s te analyseren, en alleen de benodigde zakelijke verzekeringen hiervoor aan te bieden. Hiervoor hebben wij eigen software voor risicoanalyse ontwikkeld, waarmee wij uw bedrijf scannen op alle aanwezige continuïteitsrisico’s. Wij nemen u daarnaast zoveel mogelijk zaken, voor wat betreft de verzekeringen, uit handen.
Wilt u meer weten? Neem dan contact met ons op.

Selectief ongebonden bemiddelaar

Nederland telt honderden verzekeringsmaatschappijen. Omdat het niet mogelijk is om voor elke verzekering bij alle maatschappijen offertes op te vragen, selecteren wij op grond van onze kennis en ervaring instellingen die naar ons oordeel een goede prijs-prestatieverhouding hebben. Onze voorkeur gaat uit naar verzekeraars waarvan wij een volmacht hebben. Veel bedrijfsverzekeringen worden ondergebracht in de BedrijvenPool, een groep van maatschappijen die gezamenlijk optreedt. Flexibiliteit in premie in combinatie met eigen uitstekende voorwaarden, maakt dat in de meeste gevallen deze BedrijvenPool voor u het beste is. Voor de particuliere schadeverzekeringen hebben wij een keuze gemaakt uit volmachtverzekeraars die allemaal een goed product hebben. Goede dekking en gemak zijn hierbij kernbegrippen. Voor alle overige (pensioen) verzekeringen en hypotheken geldt dat wij altijd vergelijken en voor u een goed product zoeken. Per productsoort hebben wij een aantal zeer goede verzekeraars geselecteerd. Meer informatie hierover treft u aan op onze website.

Volmacht

Ons volmachtbedrijf heeft volmachten van verzekeraars. Dit houdt in dat wij namens deze maatschappijen verzekeringen mogen afsluiten, risico’s mogen aanvaarden en schades mogen afhandelen. Op deze manier kunnen we altijd snel en flexibel op uw wensen inspelen. Om een volmacht van een maatschappij te krijgen, moet het kantoor aan hoge kwaliteitscriteria voldoen. Het kan voorkomen dat onze functie als uw adviseur botst met de functie van het volmachtbedrijf. Wij hebben hierover duidelijke afspraken gemaakt zodat uw belangen altijd gewaarborgd blijven. U kunt deze afspraken nalezen op onze website bij conflicterende situaties. Wilt u meer weten over onze werkzaamheden en beloning als gevolmachtigd agent, kijk dan op onze website www.thomaassuradeuren.nl. Daar leest u ook van welke verzekeraars wij de volmacht hebben.

Overige initiatieven

Naast risicomanagementadvies houden wij ons ook met andere initiatien bezig:
  • MKBdirect richt zich op het online berekenen en direct afsluiten van verzekeringen voor het MKB
  • RAB Assuradeuren B.V. is ons volmachtbedrijf waar u als klant direct verzekeringen kunt afsluiten
  • Gratis-taxatie is een bedrijfsonderdeel waarmee we voor groot-zakelijke klanten gratis taxatie kunnen aanbieden voor bedrijfsgebouwen en inventarissen

Inschrijvingen

RAB Assuradeuren zorgt voor de verwerking en opmaak van schade- en inkomensverzekeringen die online via MKBdirect worden aangevraagd.
RAB en RAB Assuradeuren:
  • hebben een vergunning van de Autoriteit Financiële Markten*) (AFM) met nummer: 12002794
  • zijn ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder de nummers: 06079831 en 50527193
  • zijn aangesloten bij de Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) onder nummer: 300.000599
*) Meer informatie over de AFM vindt u op deze link.

Beloningsbeleid

De wetgever en Risiko Analyse Buro (MKBdirect) hechten een groot belang aan een beheerst beloningsbeleid bij financiële ondernemingen. Het beleid dient erop te zijn gericht om de risico’s die kunnen ontstaan op onzorgvuldige behandeling van consumenten door de financiële onderneming tegen te gaan en de soliditeit en integriteit van de onderneming op de lange termijn te waarborgen. Het spreekt voor zich dat wij dit belang onderschrijven en de nodige maatregelen en procedures hebben getroffen om dit te waarborgen.

Risicoanalyse
Ook voor onze eigen onderneming stellen wij risicoanalyses op, zo ook om na te gaan welke risico´s er mogelijk binnen onze onderneming zijn die leiden tot onzorgvuldige behandeling van consumenten als gevolg van ons beloningsbeleid.

Beleid
Het beleid van onze onderneming op het gebied van beloning is erop gericht om de duurzaamheid te bevorderen. De directeur grootaandeelhouders van onze onderneming ontvangen een vast salaris dat in verhouding staat tot de werkzaamheden die zij voor de onderneming verrichten. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om dividend uit te keren aan de aandeelhouders. Onze onderneming beschikt over een gezond eigen vermogen en houden dit op niveau.

Ten aanzien van de beloning van alle medewerkers ontvangen al onze medewerkers een vast salaris dat in verhouding staat tot hun werkzaamheden, de opleiding(en) die zij genoten hebben, de marktconformiteit. Bij Risiko Analyse Buro zorgen wij ervoor dat de medewerkers de klanten centraal zetten, wij transparant zijn, eenvoudig, dat de adviseurs ten alle tijden een passend advies geven en uiteraard dat wij voldoen aan wet- en regelgeving onder andere het WFT.

Evaluatie
Dit wordt op een constante gepaste wijze door de leidinggevende gecontroleerd en gestuurd. Jaarlijks evalueren wij ons beloningsbeleid in zijn geheel en nemen indien noodzakelijk maatregelen om ongewenste effecten van ons beloningsbeleid voor de consument te corrigeren.

Waarom RAB Rijssen

Altijd persoonlijk contact
Al 25 jaar bedrijfsverzekeringen
Expert in Risicomanagement
Snelle afhandeling
24x7 bereikbaar

Eibert Vos

Risicoadviseur & kantoormanager

Al ruim 25 jaar ben ik actief als adviseur voor ondernemers. Het is mijn passie om ondernemers te helpen bij het waarborgen van de continuÔteit van hun bedrijf.

Er zijn steeds meer mogelijkheden en technieken om ondernemers te helpen bij het managen van bedrijfsrisico's. Dat is ook nodig, want uit onderzoek van MKB Nederland blijkt dat 65% van de bedrijven die getroffen worden door een grote schade, binnen een jaar failliet is. Het is mijn uitdaging ervoor te zorgen dat mijn klanten daar niet bij horen als zich een grote schade voordoet!
E-mail:  vos@rab-rijssen.nl

Annemarie Vos - Klein

Medewerker financiŽle administratie

Met veel plezier ben ik al meer dan 20 jaar verantwoordelijk voor de financiŽle administratie, het debiteurenbeheer en het financiele verkeer met maatschappijen binnen RAB. Heeft u een vraag over de financiŽle administratie? Dan sta ik voor u klaar!
E-mail:  avos@rab-rijssen.nl

Peter van den Berg

Risicoadviseur Schade- en Inkomensverzekeringen

Als risicoadviseur begeleid ik ondernemers in het ontdekken en beheersbaar maken van bedrijfsrisico's. Dit kan door verzekeringen af te sluiten, maar ook door op preventief gebied maatregelen te nemen. Samen met u analyseer ik wat u daadwerkelijk nodig heeft en hoe we dit het beste kunnen regelen. Mijn passies zijn advisering over en bemiddelen bij het vinden van een passende oplossing. Uiteraard blijft het niet bij adviseren alleen. Ook als relatiebeheerder blijf ik voor u actief.
E-mail:  pvdberg@rab-rijssen.nl
 

Yvonne van Liere-Schuurman

Officemanager & schadebehandelaar

Als officemanager draag ik zorg voor de gang van zaken binnen ons kantoor en verleen ik ondersteuning in de bedrijfsvoering. Daarnaast verricht ik administratieve en commerciŽle werkzaamheden in de breedste zin van het woord en ben ik verantwoordelijk voor de schadebehandeling.
E-mail:  y.vanliere@rab-rijssen.nl

Jan Hoekjen

Relatiebeheerder en commercieel medewerker

Wanneer u RAB belt, ben ik het eerste aanspreekpunt. Ik sta u graag te woord en beantwoord uw vragen met plezier.

Met ruim 35 jaar administratieve ervaring heb ik de nodige kennis in huis om u te kunnen helpen. Momenteel werk ik al meer dan 15 jaar met heel veel plezier bij RAB. Ik blijf scherp door steeds nieuwe dingen te leren en sta dan ook graag voor u klaar!
E-mail:  ajhoekjen@rab-rijssen.nl

Melanie Otten

Administratief medewerker

Als administratief medewerkster houd ik me voornamelijk bezig met de administratie op de afdeling secretariaat. Ook het begeleiden van offerteverzoeken en aanvragen doe ik met veel plezier. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor alle social media binnen ons bedrijf. Dit doe ik met heel veel plezier, elke werkdag is anders voor mij en hierdoor leer ik elke dag iets nieuws. Wie weet hebt u binnenkort contact met mij. Dan hoop ik u zo goed mogelijk te woord te kunnen staan!
E-mail:  m.otten@rab-rijssen.nl
 

Amber Vos

Commercieel medewerker

Naast mijn HBO-opleiding bedrijfskunde, werk ik met veel plezier bij RAB. Ik houd me voornamelijk bezig met commerciŽle activiteiten zoals het aanvragen van offertes en polissen. Ik zorg ervoor dat u de beste polis voor de laagste prijs heeft. Ook houd ik mij bezig met het beheren van uw verzekeringen. Binnen RAB kan ik mijzelf ontplooien en de theorie toepassen in de praktijk!
E-mail:  amber@rab-rijssen.nl

Jessy Scheggetman

Secretaresse

Als secretaresse binnen RAB houd ik mij bezig met secretariele en administratieve handelingen. Momenteel volg ik daarnaast de opleiding tot directiesecretaresse. Hiervoor ga ik ťťn dag per week naar school en werk ik de overige dagen. Heeft u vragen? Dan kom ik graag met u in contact.
E-mail:  j.scheggetman@rab-rijssen.nl

Eibert Vos

Risicoadviseur & kantoormanager

Al ruim 25 jaar ben ik actief als adviseur voor ondernemers. Het is mijn passie om ondernemers te helpen bij het waarborgen van de continuÔteit van hun bedrijf.

Er zijn steeds meer mogelijkheden en technieken om ondernemers te helpen bij het managen van bedrijfsrisico's. Dat is ook nodig, want uit onderzoek van MKB Nederland blijkt dat 65% van de bedrijven die getroffen worden door een grote schade, binnen een jaar failliet is. Het is mijn uitdaging ervoor te zorgen dat mijn klanten daar niet bij horen als zich een grote schade voordoet!
E-mail:  vos@rab-rijssen.nl

Annemarie Vos - Klein

Medewerker financiŽle administratie

Met veel plezier ben ik al meer dan 20 jaar verantwoordelijk voor de financiŽle administratie, het debiteurenbeheer en het financiele verkeer met maatschappijen binnen RAB. Heeft u een vraag over de financiŽle administratie? Dan sta ik voor u klaar!
E-mail:  avos@rab-rijssen.nl
 

Peter van den Berg

Risicoadviseur Schade- en Inkomensverzekeringen

Als risicoadviseur begeleid ik ondernemers in het ontdekken en beheersbaar maken van bedrijfsrisico's. Dit kan door verzekeringen af te sluiten, maar ook door op preventief gebied maatregelen te nemen. Samen met u analyseer ik wat u daadwerkelijk nodig heeft en hoe we dit het beste kunnen regelen. Mijn passies zijn advisering over en bemiddelen bij het vinden van een passende oplossing. Uiteraard blijft het niet bij adviseren alleen. Ook als relatiebeheerder blijf ik voor u actief.
E-mail:  pvdberg@rab-rijssen.nl

Yvonne van Liere-Schuurman

Officemanager & schadebehandelaar

Als officemanager draag ik zorg voor de gang van zaken binnen ons kantoor en verleen ik ondersteuning in de bedrijfsvoering. Daarnaast verricht ik administratieve en commerciŽle werkzaamheden in de breedste zin van het woord en ben ik verantwoordelijk voor de schadebehandeling.
E-mail:  y.vanliere@rab-rijssen.nl
 

Jan Hoekjen

Relatiebeheerder en commercieel medewerker

Wanneer u RAB belt, ben ik het eerste aanspreekpunt. Ik sta u graag te woord en beantwoord uw vragen met plezier.

Met ruim 35 jaar administratieve ervaring heb ik de nodige kennis in huis om u te kunnen helpen. Momenteel werk ik al meer dan 15 jaar met heel veel plezier bij RAB. Ik blijf scherp door steeds nieuwe dingen te leren en sta dan ook graag voor u klaar!
E-mail:  ajhoekjen@rab-rijssen.nl

Melanie Otten

Administratief medewerker

Als administratief medewerkster houd ik me voornamelijk bezig met de administratie op de afdeling secretariaat. Ook het begeleiden van offerteverzoeken en aanvragen doe ik met veel plezier. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor alle social media binnen ons bedrijf. Dit doe ik met heel veel plezier, elke werkdag is anders voor mij en hierdoor leer ik elke dag iets nieuws. Wie weet hebt u binnenkort contact met mij. Dan hoop ik u zo goed mogelijk te woord te kunnen staan!
E-mail:  m.otten@rab-rijssen.nl
 

Amber Vos

Commercieel medewerker

Naast mijn HBO-opleiding bedrijfskunde, werk ik met veel plezier bij RAB. Ik houd me voornamelijk bezig met commerciŽle activiteiten zoals het aanvragen van offertes en polissen. Ik zorg ervoor dat u de beste polis voor de laagste prijs heeft. Ook houd ik mij bezig met het beheren van uw verzekeringen. Binnen RAB kan ik mijzelf ontplooien en de theorie toepassen in de praktijk!
E-mail:  amber@rab-rijssen.nl

Jessy Scheggetman

Secretaresse

Als secretaresse binnen RAB houd ik mij bezig met secretariele en administratieve handelingen. Momenteel volg ik daarnaast de opleiding tot directiesecretaresse. Hiervoor ga ik ťťn dag per week naar school en werk ik de overige dagen. Heeft u vragen? Dan kom ik graag met u in contact.
E-mail:  j.scheggetman@rab-rijssen.nl
 

Over RAB

RAB (Risiko Analyse Buro) is opgericht in 1996. We zijn specialist op het gebied van risicomanagement en zijn een onafhankelijk tussenpersoon voor (bedrijfs-)verzekeringen. Onze klanten zijn voornamelijk ondernemingen met zo’n 10 tot 100 medewerkers. Het is onze ambitie om met ons team dé betrouwbare specialist van Nederland te zijn op het gebied van het in kaart brengen en begeleiden van bedrijfsrisico’s. We maken als assurantieadviseur een compleet advies voor de juiste verzekeringsoplossingen voor ondernemers. Sinds 2017 maken wij onderdeel uit van de Thoma Groep waardoor wij u op nog meer gebieden kunnen adviseren.

Waarom kiezen voor RAB?

  • We leveren uitsluitend maatwerk
  • We leveren echte toegevoegde waarde
  • We hebben een hecht team van gedreven medewerkers met gediplomeerde vakbekwaamheid
  • We hebben meer dan 25 jaar ervaring in huis in zakelijke verzekeringen en risicoanalyse
  • We zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar
  • We denken pro-actief mee en leunen niet graag achterover
  • We hebben een landelijke reikwijdte met tevreden klanten
Kortom: we doen meer dan u van ons vraagt!

Risicoanalyse en zakelijke verzekeringen

RAB onderscheidt zich als tussenpersoon door uw gehele bedrijf en de daarin aanwezige risico’s te analyseren, en alleen de benodigde zakelijke verzekeringen hiervoor aan te bieden. Hiervoor hebben wij eigen software voor risicoanalyse ontwikkeld, waarmee wij uw bedrijf scannen op alle aanwezige continuïteitsrisico’s. Wij nemen u daarnaast zoveel mogelijk zaken, voor wat betreft de verzekeringen, uit handen.
Wilt u meer weten? Neem dan contact met ons op.

Selectief ongebonden bemiddelaar

Nederland telt honderden verzekeringsmaatschappijen. Omdat het niet mogelijk is om voor elke verzekering bij alle maatschappijen offertes op te vragen, selecteren wij op grond van onze kennis en ervaring instellingen die naar ons oordeel een goede prijs-prestatieverhouding hebben. Onze voorkeur gaat uit naar verzekeraars waarvan wij een volmacht hebben. Veel bedrijfsverzekeringen worden ondergebracht in de BedrijvenPool, een groep van maatschappijen die gezamenlijk optreedt. Flexibiliteit in premie in combinatie met eigen uitstekende voorwaarden, maakt dat in de meeste gevallen deze BedrijvenPool voor u het beste is. Voor de particuliere schadeverzekeringen hebben wij een keuze gemaakt uit volmachtverzekeraars die allemaal een goed product hebben. Goede dekking en gemak zijn hierbij kernbegrippen. Voor alle overige (pensioen) verzekeringen en hypotheken geldt dat wij altijd vergelijken en voor u een goed product zoeken. Per productsoort hebben wij een aantal zeer goede verzekeraars geselecteerd. Meer informatie hierover treft u aan op onze website.

Volmacht

Ons volmachtbedrijf heeft volmachten van verzekeraars. Dit houdt in dat wij namens deze maatschappijen verzekeringen mogen afsluiten, risico’s mogen aanvaarden en schades mogen afhandelen. Op deze manier kunnen we altijd snel en flexibel op uw wensen inspelen. Om een volmacht van een maatschappij te krijgen, moet het kantoor aan hoge kwaliteitscriteria voldoen. Het kan voorkomen dat onze functie als uw adviseur botst met de functie van het volmachtbedrijf. Wij hebben hierover duidelijke afspraken gemaakt zodat uw belangen altijd gewaarborgd blijven. U kunt deze afspraken nalezen op onze website bij conflicterende situaties. Wilt u meer weten over onze werkzaamheden en beloning als gevolmachtigd agent, kijk dan op onze website www.thomaassuradeuren.nl. Daar leest u ook van welke verzekeraars wij de volmacht hebben.

Overige initiatieven

Naast risicomanagementadvies houden wij ons ook met andere initiatien bezig:
  • MKBdirect richt zich op het online berekenen en direct afsluiten van verzekeringen voor het MKB
  • RAB Assuradeuren B.V. is ons volmachtbedrijf waar u als klant direct verzekeringen kunt afsluiten
  • Gratis-taxatie is een bedrijfsonderdeel waarmee we voor groot-zakelijke klanten gratis taxatie kunnen aanbieden voor bedrijfsgebouwen en inventarissen

Inschrijvingen

RAB Assuradeuren zorgt voor de verwerking en opmaak van schade- en inkomensverzekeringen die online via MKBdirect worden aangevraagd.
RAB en RAB Assuradeuren:
  • hebben een vergunning van de Autoriteit Financiële Markten*) (AFM) met nummer: 12002794
  • zijn ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder de nummers: 06079831 en 50527193
  • zijn aangesloten bij de Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) onder nummer: 300.000599
*) Meer informatie over de AFM vindt u op deze link.

Beloningsbeleid

De wetgever en Risiko Analyse Buro (MKBdirect) hechten een groot belang aan een beheerst beloningsbeleid bij financiële ondernemingen. Het beleid dient erop te zijn gericht om de risico’s die kunnen ontstaan op onzorgvuldige behandeling van consumenten door de financiële onderneming tegen te gaan en de soliditeit en integriteit van de onderneming op de lange termijn te waarborgen. Het spreekt voor zich dat wij dit belang onderschrijven en de nodige maatregelen en procedures hebben getroffen om dit te waarborgen.

Risicoanalyse
Ook voor onze eigen onderneming stellen wij risicoanalyses op, zo ook om na te gaan welke risico´s er mogelijk binnen onze onderneming zijn die leiden tot onzorgvuldige behandeling van consumenten als gevolg van ons beloningsbeleid.

Beleid
Het beleid van onze onderneming op het gebied van beloning is erop gericht om de duurzaamheid te bevorderen. De directeur grootaandeelhouders van onze onderneming ontvangen een vast salaris dat in verhouding staat tot de werkzaamheden die zij voor de onderneming verrichten. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om dividend uit te keren aan de aandeelhouders. Onze onderneming beschikt over een gezond eigen vermogen en houden dit op niveau.

Ten aanzien van de beloning van alle medewerkers ontvangen al onze medewerkers een vast salaris dat in verhouding staat tot hun werkzaamheden, de opleiding(en) die zij genoten hebben, de marktconformiteit. Bij Risiko Analyse Buro zorgen wij ervoor dat de medewerkers de klanten centraal zetten, wij transparant zijn, eenvoudig, dat de adviseurs ten alle tijden een passend advies geven en uiteraard dat wij voldoen aan wet- en regelgeving onder andere het WFT.

Evaluatie
Dit wordt op een constante gepaste wijze door de leidinggevende gecontroleerd en gestuurd. Jaarlijks evalueren wij ons beloningsbeleid in zijn geheel en nemen indien noodzakelijk maatregelen om ongewenste effecten van ons beloningsbeleid voor de consument te corrigeren.

Eibert Vos

Risicoadviseur & kantoormanager

Al ruim 25 jaar ben ik actief als adviseur voor ondernemers. Het is mijn passie om ondernemers te helpen bij het waarborgen van de continuÔteit van hun bedrijf.

Er zijn steeds meer mogelijkheden en technieken om ondernemers te helpen bij het managen van bedrijfsrisico's. Dat is ook nodig, want uit onderzoek van MKB Nederland blijkt dat 65% van de bedrijven die getroffen worden door een grote schade, binnen een jaar failliet is. Het is mijn uitdaging ervoor te zorgen dat mijn klanten daar niet bij horen als zich een grote schade voordoet!
E-mail:  vos@rab-rijssen.nl
 

Annemarie Vos - Klein

Medewerker financiŽle administratie

Met veel plezier ben ik al meer dan 20 jaar verantwoordelijk voor de financiŽle administratie, het debiteurenbeheer en het financiele verkeer met maatschappijen binnen RAB. Heeft u een vraag over de financiŽle administratie? Dan sta ik voor u klaar!
E-mail:  avos@rab-rijssen.nl
 

Peter van den Berg

Risicoadviseur Schade- en Inkomensverzekeringen

Als risicoadviseur begeleid ik ondernemers in het ontdekken en beheersbaar maken van bedrijfsrisico's. Dit kan door verzekeringen af te sluiten, maar ook door op preventief gebied maatregelen te nemen. Samen met u analyseer ik wat u daadwerkelijk nodig heeft en hoe we dit het beste kunnen regelen. Mijn passies zijn advisering over en bemiddelen bij het vinden van een passende oplossing. Uiteraard blijft het niet bij adviseren alleen. Ook als relatiebeheerder blijf ik voor u actief.
E-mail:  pvdberg@rab-rijssen.nl
 

Yvonne van Liere-Schuurman

Officemanager & schadebehandelaar

Als officemanager draag ik zorg voor de gang van zaken binnen ons kantoor en verleen ik ondersteuning in de bedrijfsvoering. Daarnaast verricht ik administratieve en commerciŽle werkzaamheden in de breedste zin van het woord en ben ik verantwoordelijk voor de schadebehandeling.
E-mail:  y.vanliere@rab-rijssen.nl
 

Jan Hoekjen

Relatiebeheerder en commercieel medewerker

Wanneer u RAB belt, ben ik het eerste aanspreekpunt. Ik sta u graag te woord en beantwoord uw vragen met plezier.

Met ruim 35 jaar administratieve ervaring heb ik de nodige kennis in huis om u te kunnen helpen. Momenteel werk ik al meer dan 15 jaar met heel veel plezier bij RAB. Ik blijf scherp door steeds nieuwe dingen te leren en sta dan ook graag voor u klaar!
E-mail:  ajhoekjen@rab-rijssen.nl
 

Melanie Otten

Administratief medewerker

Als administratief medewerkster houd ik me voornamelijk bezig met de administratie op de afdeling secretariaat. Ook het begeleiden van offerteverzoeken en aanvragen doe ik met veel plezier. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor alle social media binnen ons bedrijf. Dit doe ik met heel veel plezier, elke werkdag is anders voor mij en hierdoor leer ik elke dag iets nieuws. Wie weet hebt u binnenkort contact met mij. Dan hoop ik u zo goed mogelijk te woord te kunnen staan!
E-mail:  m.otten@rab-rijssen.nl
 

Amber Vos

Commercieel medewerker

Naast mijn HBO-opleiding bedrijfskunde, werk ik met veel plezier bij RAB. Ik houd me voornamelijk bezig met commerciŽle activiteiten zoals het aanvragen van offertes en polissen. Ik zorg ervoor dat u de beste polis voor de laagste prijs heeft. Ook houd ik mij bezig met het beheren van uw verzekeringen. Binnen RAB kan ik mijzelf ontplooien en de theorie toepassen in de praktijk!
E-mail:  amber@rab-rijssen.nl
 

Jessy Scheggetman

Secretaresse

Als secretaresse binnen RAB houd ik mij bezig met secretariele en administratieve handelingen. Momenteel volg ik daarnaast de opleiding tot directiesecretaresse. Hiervoor ga ik ťťn dag per week naar school en werk ik de overige dagen. Heeft u vragen? Dan kom ik graag met u in contact.
E-mail:  j.scheggetman@rab-rijssen.nl
 

Waarom RAB Rijssen

Altijd persoonlijk contact
Al 25 jaar bedrijfsverzekeringen
Expert in Risicomanagement
Snelle afhandeling
24x7 bereikbaar
RAB B.V. Contact Disclaimer
 

Home Dienstenwijzer
Wie zijn wij? Polisvoorwaarden
Fraudebeleid Productwijzers
Nieuws Contact
Risicoscan Risicoanalyse Zakelijke verzekeringen Schade melden Vragen? 0548-54 16 15
(ma-vr 9:00-17:30)
Risicoscan
Risicoanalyse
Zakelijke verzekeringen
Schade melden
Wie zijn wij?
Nieuws
Polisvoorwaarden
Productwijzers
Fraudebeleid
Contact
Bel ons direct